MEHR(rammstein)

fogyasztói társadalom

sokra van szükségem és még annál is többre
és mindezt csak nekem, csak nekem
amit egy ember akarhat
nekem tízszer több kell
soha nem telek el
soha nem telek el
minnél több annál jobb!
sokkal többet!
amim van az túl kevés
sok kell
nagyon sok kell
nem adok semmit
miről mondanék le?
igaz gazdag vagyok
de a gazdagság
nem szerénység is? mindegy mi helyes
elveszek mindent, akkor is ha rossz már
soha nem telek meg
soha nem telek meg
minnél több, annál jobb!
többet! sokkal többet!
/soha nem leszek elégedett
nincs cél, nincs elég
nincs túl sok
mindenki másnak olyan kevés jutott
de adják azt is nekem
hah úgysincs rá szükségük
soha nem leszek elégedett/ x3
többet!
sokkal többet!
még többet!


2 megjegyzés:

makka írta...

ezek vagytok tiii

makka írta...

meg én...