roter sand(rammstein)

egy szerelem, egy ígéret
azt mondtam, hogy visszamegyek hozzád
sajnos ezt most meg kell törnöm
mert a golyója belém fúródott
egy szerelem, két pisztoly
az egyik az arcomba céloz
a férfi szól: megloptalak
nem tudja hogy engem szeretsz

vörös homok és két töltény
az egyik meghal a fegyver csókjától
a másik a célpontját nem kíméli
és mélyen a mellembe szúr

egy szerelem, egy ígéret
ah vér fut ki a szájból
és senki sem bosszulhat meg
értelmetlenül zuhanok a földre
egy szerelem, két pisztoly
az egyik gyorsabban tudott lőni
és akkor nem én voltam az
most már hozzá tartozol

vörös homok és két töltény
az egyik meghal a fegyver csókjától
a másik nem kíméli a célpontját
és mélyen a mellembe szúr

vörös homok és fehér galambok
felfrissülök a véremtől
a végén csak a vége van
tényleg jó vagyok egy kicsit

vörös homok és két töltény
az egyik meghal a fegyver csókjától
a másik nem kíméli a célpontját
és mélyen a mellembe szúr

1 megjegyzés:

Tóth Máté-katalán:) írta...

egy waidmanns heil forditáás?
bleférne?:)